top of page

מהי אפשרות העלאת העיצובים באתר ואיך משתמשים בה?

עודכן: 29 באוג׳ 2019

באתר שלנו הוספנו כלי ייחודי המאפשר למוכרים שמביניכם למכור באתר שלנו את עיצוביהם ע"י העלאת קבצים של עיצובים שהכינו בעצמם! אתם בטח שואלים מה זה? ואיך משתמשים בזה? בפוסט הזה תמצאו הכל


הסבר כללי על האפשרות

באפשרות זו יש שיתוף של שני הצדדים, הקונים והמוכרים. לכל מוכר יש אפשרות ליצור מעין 'חנות קטנה' משלו כאן באתר ע"י העלאת עיצוביו לכאן, בעוד שלקונה יא את האפשרות לקנות את אותם העיצובים שהמוכר העלה לאתר, מכאן ששני הצדדים מרוויחים, גם הקונה וגם המוכר! כך בגדול עובדת מערכת ה'עיצובים שלכם'.


- העלאת העיצובים

כאן מדובר על הצד של המוכרים עצמם באתר! לכל מוכר ומוכר שברצונו לשחרר את עיצוביו לקנייה כאן יש אפשרות להעלות עיצובים ע"י לחיצת כפתור פשוט. כדי להעלות עיצוב יש ללחוץ בדף 'העלאת עיצוב' על הכפתור 'קובץ חדש' או בטלפון - '+' ואחרי שלחצתם על כפתור תוכלו לבחור קובץ מסוים שתרצו להעלות ולשחררו לאתר! יש להזכיר שהקובץ יכול להיות אך ורק קובץ עיצוב ויש איסור על העלאת קובצי ספאם שלא קשורים לתחומי האתר. (עיצוב ומיתוג & עריכת וידאו)


- רכישת העיצובים

כאן מדובר על הצד של הקונים עצמם שבאתר שלנו! לכל קונה יש אפשרות לקנות עיצוב מהמוכר. כדי

לעשות זאת אין עליו ליצור קשר עם המוכר אלא קודם כל ליצור קשר איתנו ורק אחרי שנאשר ונבדוק לעומק את בקשת קנייתו נוכל לאשר לו לדבר עם מוכר אותו עיצוב. לפי התנאים שלנו, כל קונה וקונה יכול להחזיר את העיצוב שקנה לאחר 14 יום בדיוק מרגע קנייתו! במידה וירצה להחזיר אחרי לא תיהיה באפשרותו לעשות זאת.


18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page